SMELLS LIKE SUMMER



Jag saknar att vakna på andra våningen av att det är sjukligt varmt, springa ner i trädgården och slänga i sig lite körsbär och hoppa i poolen.
Jag saknar att gå på smågatorna för att komma till bussen och känna doften av alla träd i parken och känna att sommaren är här. 
Jag saknar lata dagar i stan med knäppa vänner och andra randoms.
Jag saknar att slänga lite kyckling på grillen på terassen och sitta under taket med alla mina kompisar och lite öl.
Jag saknar att springa barfota på gräsmattan och att studsa på studsmattan i timmar.
Jag saknar att kunna gå eller att kunna ta cykeln till precis vem som helst, precis när som helst.
Jag saknar lukten av malmö, ljudet från bilar och vetskapen om att jag inte är ensam i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0