EN LIDEN GÖK!!

Åkej, jag har inte uppdaterat på superlänge men mycket har hänt. STUDENTEN 2011 är ju ett exempel!
Jag må ha mycket att berätta men tyvärr ingen ork. Hur ska man orka när ingen tror på en? När alla som betyder något tror på skitskvaller? När det inte är någon som säger: du, malin, jag är på din sida, jag vet att du inte är sån?
När allt är emot en och man förlorar något som gjort en super glad så är man inte super taggad.
Men back to buisness: studentvecka med ölbrännboll x 2, fester, studentfirande och studenten! Awesome trots allt skit? AWESOME!

(jag, lina, kristina och hanna på flaket igår!)

Imorgon ska jag jobba och förhoppningsvis komma på andra tankar. I veckan bor jag nog hos Jenny-Kenny Starfighter och det lär bli party all night long då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0