22 maj 2010.

Woopsi! Jag insåg precis att jag inte uppdaterat på en hel vecka? :o Jag var i malmö med Jenny förra helgen iallafall & sen har det bara varit en jäkla massa skola rakt igenom..
Igår skulle jag varit på LundaKarnevalen med söta kompisar men så blev det icke. Jag köpte dock ett par jeansshorst & ett jätte gulligt linne medans jag väntade på tåget i skurup på morgonen & jag hann sola också. Jag är bra på multi-tasking. Blev fix med Jenny & sen hemåt. Kröp ner i sängen, drog ner gardinerna & satte igång OC, säsong 2.

Idag har jag däremot varit iväg hela dagen!
Jag mötte Hanna & Lina vid 12 och vi stack till Lund en stund. Det är ju Karneval nu så det är galet mycket folk precis överallt! Efter en stund så stack vi vidare till malmö & fixade dricka till s!esta! När det var klart så träffade vi Krille på Värnhem & satt på torget, solade & chillade lite. Ganska mysigt måste jag säga. Krille försökte dra med mig till Lund igen men det blev en massa velande fram & tillbaka så jag åkte hem istället & då träffade jag Annette på tåget. Wopdido.
Nu har jag laddat ner en film & organiserat all min spotify musik(hehehe), här har ni min feeeeeeta sommar2010 lista. ENJOY!!
Nu ska jag krypa ner i sängen. PEACE!


ser ni vad det står? Någon hade sprungit rundor & klistrat sådana lappar på H&Ms prislappar:
"Israel kritiseras idag hårdare än någonsin för ockupationen av Palestina. Samtidigt väljer H&M att öppna sju butiker i landet & därigenom finansiera & tjäna pengar på ockupationen.

Vi är många som kräver att H&M ska avbryta etableringen i Israel. Om du också är solidarisk med palestina bör du välja att handla någon annanstans. Solidaritet är gratis.


BOJKOTTA H&M!"


En arg Lina hittade lappen!


aaaah, solarie<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0