Put on my blue suede shoes.

Halloj! Jag kan ta & berätta att jag låg hemma död hela söndagen. Pappa fick koppla in min tv så att jag kunde ligga & kolla på OC hela dagen, mihi.
Idag blev det skola. Jag vaknade halv 7 för att vara duktig men kan ni gissa när jag var i stan? HALV 1!
Jag missade min morgon buss, satt en timme & väntade på näsat & 5 min innan den gick sprang jag in på toa & när jag kommer ut ser jag bussen köra iväg, 3 min förtidigt! Jag tänkte då "HMM, jag tar bussen till Tomelilla & sen tåget därifrån?" - tåget var inställt & det tog 45 min för en ersättningsbuss att komma.

AAAAAAAAAAAAAAH, jag missade matten, lunchen & begav mig istället till banken. Jag & Jenny köpte fina brasse-stolar & madrasser. Siesta is going to be awesome

Klockan 2 hade vi möte hos kuratorn & efter det gick jag & Jenny för att köpa present till lina. Det är 18 års på torsdag & vi är självklart över-taggade!
Jag tog halv sex bussen till sjöbo för att möta mamma & hämta ut mina fiiiiiiina skor! =D


när man ber sina kära lillasyster fota så blir det inte super, men här är dom på iallafall!

här är dom andra som jag SKA ha på torsdag.

Nu ska jag slå på OC & somna.
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0