back home.

Hej igen! Tillbaks från malmö nu med en fin klänning & en awesome resa fixad. Det blev en söt rosa blåsa & en vecka på mallorca. åker den 14 juni & kommer hem den 21a, lagom till midsommar.
Hela denna veckan har handlat om skolan för mig, så tyvärr kände jag inget behov av att logga in på datorn. Jag har haft nationella i engelska(som jag kickade ass på), haft möte med rektorn, kuratorn & alla sådana människor, haft utvecklingssamtal, pluggat, jobbat med min hemtenta i programmering osv. 

I fredags mötte jag Jenny efter skolan & vi åt på MAX. Tog bussen upp till henne, fixade lite & sen rann folket in. Det blev en riktigt trevlig kväll med Sing Star & en jävla massa promenerande!
Det slutade med att Jenny, jag, Brandt, Allan, Ch & Anton satt & spelade UNO klockan 3 på natten. 
Jag sov hos Jenny & när jag kom hem så somnade jag på soffan(trots att jag bara skulle äta frukost & sen gå ut..). Jag & mamma tittade på Avatar 2 ggr direkt efter varandra & sedan däckade vi båda två.
Idag har jag planterat buskar & lekt med fölet & självklart varit i malmö.

Jag håller på att tanka hem de nya avsnitten av Bones nu så ni får ha en trevlig kväll!
Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0