5 maj 2010.

HEJ!
Imorgon ska jag shoppa som en galning. Om jag har pengar. Om jag kommer iväg. Klart! Jag & mina fina flickor ska köpa present till Annette som fyller 18 år på lördag(självklart ska vi fira de!) & jag ska även köpa present till finalina som ska ha sin 18 års fest nästa torsdag. Känns som att det kommer bli en bra tid den här månaden.

Denna veckan: Lungn vecka. Hemma idag, onsdag. Ledig imorgon & bara nationella på fredag. Det blir troligtvis party i malmö med Sara & Ali. På lördag ska vi fira Annette dårå & på söndag kommer jag ligga & mysa med någon bra bok.
Jag får slänga ut ett grattis till Gustav som fick körkortet idag & ett YAY till Annette som tog loss tandställningen precis lagom till "vuxenlivet".

Nästa vecka: Skola måndag-onsdag. PARTY i sjöbo på torsdagen & jag är överdrivet taggad! Kommer bli så jäkla kul! Det blir la utgång den helgen sen.

Nästa vecka igen: Inget händer ALLS.

SEN ÄR DET S!ESTA. Vi är sugna. Vi är taggade. Vi är redo. VI LÄNGTAR.




båda bilderna är från s!esta -09. <3

Kommentarer
Postat av: issa

Hej =)

Ville bara berätta att jag har en grym tävling på min blogg! Nu har du chansen att vinna otroligt snygga underkläder från Evas underkläder.

Vill du vinna? Klicka på länken och delta =)



http://stuumpan.blogg.se/2010/may/vinn-otroligt-sexiga-underklader.html



Kramar // Stuumpan

2010-05-05 @ 21:09:01
URL: http://stuumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0