15 maj 2010 forfän.

Godmorgon! Jag ivet att mina uppdateringar är kassa & jag lovar att bättra mig med både bilder, outfits & updates! Jag låg bakis exakt hela dagen igår, förutom en timme då jag var inne i Sjöbo & pluggade lite körkortsteori. Vi åt middag på byakrogen i blentarp - oxfilé in my heart.
Förövrigt var torsdagen helt awesome & jag hade gruvligt roligt. Precis vad som behövdes för att bryta min dåliga cirkel av att sitta hemma & deppa.
Idag ska jag åka in till malmö för att laga middag med Ella & Broberg. Senare drar vi nog till möllan eller något liknande. Kommer bli ännu en bra kväll.


självklart förstör jag bilden(som vanligt) men ändå ett fint gäng ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0