5/3

Halloj!
Klockan är nu 2 & jag har en timme tills jag ska ta bussen.
Jag kom försent idag pga häst bajsarna men åt andra sidan så har min syster fixat en kille som vill "dejta mig", som hon sa. Haha!
Jag missade psykologin & lunchade med Lina, Hanna & Gurris. Trevliga människor. Efter de var det svenska & när vi slutade så blev det ett censurerat samtal med en viss person. Jag blir så jävla trött, på ALLT. Behöver snart gå anger management för att klara detta.. Eh, ska snart bort härifrån & det blir nog bäst för alla inblandade.
Iallafall; snart hem som sagt. Duscha & byta om snabbt som satan & bege mig mot malmö för en kväll med tjajjorna. Hoppas på en super kväll.
Nästa helg kommer att bli galen. 2st 18års fester, en i ystad & en i malmö på samma kväll. Får se hur det går med det menmen. Nu ska jag spela lite spel. HIHI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0