29 mars.

Fyfan, jag har suttit & disskuterat med mina föräldrar i 2 timmar nu!
Jag börjar bli velig.
Australien; nu eller efter 3an.
Lägenhet; i malmö eller ystad.
Flytta; bo hemma eller flytta. 
Telefon; iPhone eller Samsung Galaxy.
Träffa; vem & vem.
Röka; sluta eller inte.
Säga; det eller inte.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Allting har blivit så upp&ner på senaste tiden & det känns lite som att bli övergiven i en gränd utan pengar till bussen. Ungefär!
Jag & familjen har varit i malmö hela dagen, medans jag varit hos mormor så har mamsen shoppat lite. Vi åkte till mobilia för att titta på telefon till mig (god knows i need it!). Jag vill ha en iPhone eller en Samsung Galaxy & min mamma nekade en iPhone!! Pappa ville ge henne en & så säger hon nej. Tror inte vi är släkt på riktigt ibland.

vilken ska man välja? Dagens i-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0