25 mars.

Jag är jätte trött på min gardrob & mina kläder så ikväll ska jag sortera & köpa lite nytt från ellos.se & kanske bege mig ut & shoppa med mamma på lovet. PÅ TIDEN!
Anledningen till extremt dålig uppdatering är för att jag har nationella i matte c på fredag & jag har rå pluggat som aldrig förr. Jag har fått lite dåligt samvete men man måste ju priotera & denna veckan har matten varit nummer ett.
Solen har skinit hela veckan & fräknarna har börjat komma fram. Det känns riktigt bra att all snö är borta & att man inte behöver dra på sig 3 koftor, halsduk & dunjacka för att överleva 5minuter utomhus.
Idag blir det skinnjacka & myshalsduken. Eftermiddagen kommer nog att spenderas med JennyPenny om jag inte måste hem & plugga men jag kan nog ge henne en liten stund av min tid. Jag har tappat kontakten med alla mina kompisar på senaste tiden känns det som. Dumma studier som tvingar mig att bli tråkig. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0