17/3 himme igen.

Godmorgon gottfolk! Här sitter jag med min svenskabok & pluggar om Antiken & Medeltiden. Inte superkul.
Jag åkte aldrig till skolan idag heller för att magen gör fortfarande super ont & jag orkar helt enkelt inte gå omkring som Quasimodo i skolan.(Kan inte stå rakt upp, utan lutar mig framåt för att det inte ska göra lika ont.)
Sixten ligger bredvid mig & leker med ett snöre, lika söt & korkad som vanligt. =)
Imorgon ska jag bege mig till skolan, ska ha prov i svenska, därav pluggandet, & ska nog köpa smink & skor. I never get enough. Jag ska försöka hinna med lite träning innan skolan också eftersom jag bara suttit hemma hela förra veckan & hela denna veckan. Usch. Det är snart lov, sen är det siesta & sen är det dags för mig att åka till AUSTRALIEN.
Det kommer bli galet bra!
Jag har bara några få saker kvar att fixa. Betygen inräknade.. Dumma programmering B, matte c & matte diskret. Vad behöver jag er till?!

Kommentarer
Postat av: finalinafina ♥

jag har en känsla av att du inte ljuger.. MEN FAN VAD DU LJUGER!!!! (du måste säga det till mig face 2 face) Shit så ballt. :-O

2010-03-17 @ 17:16:55
URL: http://finalinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0