16/3

Hej hörrni! Jag vet att denna veckan har varit otroligt kass men jag har också legat sjuk sen i måndags. Det får bli en snabb update.

Torsdag; Jag var i skolan för första dagen i veckan & gick lite i stan med Jenny & vi tog senare en fika. Riktigt mysigt & riktigt trevligt, as always.

Fredag;
Mådde kasst men åkte in till malmö med Jenny & shoppade hela dagen. Jag köpte ett par skor, en kofta & en jätte söt t-shirt. Kom hem ganska sent & stannade därför hemma & mös med familjen.

Lördag;
Jag åkte in till malmö vid 5 för att möta upp Malin, Deniz & Jeppa i limhamn för att gå på Ellas artonårsfest. Jag hade jätte kul & jag & Julia tog tåget till skurup vid halv 2.

Söndag; Guess what? Jag låg & sov bort nästan hela dagen.

Igår var jag i skolan såklart & mådde äntligen bra. När programmeringen började så började jag nysa en massa & efter den sista nysningen så fick jag jätte ont i magen. När jag hade slutat 45 minuter senare så kunde jag inte stå rakt upp. Efter 45 minuter på bussen så kunde jag inte gå. När jag lyfte på benen eller rörde mig överhuvudtaget(& satt stilla) så gjorde det så jävla ont i magen att jag började gråta. FYFAN vilken smärta. Det visade sig att jag dragit loss ett muskelfäste i magen..
Därför stannade jag hemma idag. Har pluggat som en galning. Räknat 200 mattetal & pluggat till svenskan på torsdag. Känner mig duktigt.
Nu ska jag äta middag, kycklingburgare. Mmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0