8 juni 2010.

Jag vet att jag helatiden säger att jag ska börja uppdatera mer men det är riktigt svårt att klämma in tid till de! 
I fredags blev det iallfall student & sedan hipp. Riktigt bra kväll & dagen efter fick jag skjuts hem & somnade ute på vår nybyggda terass. På lördagen somnade jag vid 5 tiden sådet blev inte mycket gjort & jag pluggade hela söndagen för igår(måndag) så hade jag psykologiprov som gick helt åt skogen. G på beteendeperspektivet & IG på kriser & psykiska störningar. Känns ju SUPER
What ever, det är sommar nu & endast 6 dagar kvar tills jag åker till underbara mallorca med mina b-rudar!

Vet ni vad det bästa med mina dåliga updates är? Ni får gryvligt många bilder att glo på när jag väl orkar lägga in dom & guess what? Idag är en sådan dag, så varsågoda!


mys


julia på siesta!


Jenny & aaron på siesta.


lite futtboll.


lite shopping. min nya kärlek är jackan<3

Okej, tydligen har inte alla mina bilder laddats in på datorn så jag måste undersöka saken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0