4 maj.

Heeeeeeeej!
Idag är det fredag & ikväll är det student hos mina gamla grannar. Får se hur det går men det lär nog bli kul!
Igår hade jag körlektion vid 9 & lyckades få motorstopp 3 ggr & blev nästan påkörd en gång. Sorgligt men sant. Efter det åkte jag till stan & åt med amanda(förra inlägget) & åkte sedan tillbaka till sjöbo för att plugga körkort men dom hade inte öppnat så jag satte mig på en mysig uteservering & solade. UNDERBART! Vid fyra hämtade mamma mig & jag åkte hem & pluggade psykologi eftersom jag egentligen skulle ha 3 prov idag. Jag har suttit uppe hela natten & råstudat så i morse vaknade jag inte av mitt alarm..
Men nu är jag uppe & ska snart bege mig ut mot stan. Jag måste köpa en klänning till ikväll!


Dagens outfit:
Jeans: Gina Tricot
Linne: H&M
Jacka: Gina Tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0