2/2 - nog med snö nu!

Godkväll små läsare. Jag är hemme men inte riktigt lika levande som vanligt. Problem med snö imorse & fick ta bussen till tomelilla & sedan tåget till ystad bara för att komma till skolan. LÖNT? Tog en halvtimme extra & jag fick inte någon lunch för alla hade ätit när jag kom. Dålig stil, dålig stil. HIH
Det blev en timmes matte & sedan springa i snöstormen till Park för CAD-teknik. Vid 3 skulle jag på möte ang. mitt schema, mina poäng & mina kurser. Allt är totalt fucked up. Det är små virvelvindar av snö precis överallt. Helt galet. Jag såg en "black-dude" få en fet snö-hög över sig i Sjöbo idag precis utanför Apoteket. Det var skit kul men eftersom jag var jätte kissig så orkade jag inte skratta fullt ut. Sorgligt må jag säga. 

Lyckades iallafall inte komma hem. Vi skulle hämta Emma hos våra grannar för hon blev utslängd från skolbussen(HAHAHAHAHAHA) men det var fan bara snö överallt & mitt från ingenstans så kom en svart filur gående. HAHA, galet likt en skräckfilm..
Mamma vägrade lyssna på mig när vi kom in på vår lilla väg så självklart körde hon rakt in i en fet snöhög. Dummer! Vi var ca 10 meter in på vägen. Bara 800 kvar att gå i fucking snöstorm & en meter hög snö. Snacka om att jag var död när jag kom hem, därav "inte riktigt lika levande som vanligt", men jag lyckades ändå göra en över pulig middag; kycklig i curry gegga & ris. Vet att ni vill ha!



J. Holiday - Forever ain't enough.


Dessutom har jag något att tilllägga till alla offer jag gnällt till; jag sa att jag inte skulle bli nöjd förens det var du som bröt ihop. Mission accomplished.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0