14/2

GODMORGON!
Nu är allt städat & fint igen! 
Gårdagen; Jenny & Sabina kom vid 7 tiden & dom, jag & Emma började förkröka & käka tårta. HEHE. Hanna, Lina & Gustav kom vid 8 & vid 9 ramlade Dennis, Sara & Simon in. Jag fick finfina presenter av allihopa. Vid halv 10 kom "rydsgrådsmaffina" som Patryk kallade dom. Killarna va super söta & jag fick en låda med kakor av Nils, Mackan & Rasmus & en låda godis av Ceder, Patryk & Pontus. Precis vad som behövdes imorse. Nils höll ett litet tal & alla sjöng för mig. SUPER FINT. Även fast det inte var någon super fet fest så hade jag riktigt trevligt nästan hela kvällen & njöt av att ha precis dom jag ville ha här, här. Det slutade med att Emma, Nils, Anton & Mackis sov här & vi kollade på Titanic när alla gott.
Nu är jag iallafall som sagt klar med städningen & ska hitta någon att mysa med ikväll. Det är ju faktiskt alla hjärtans dag..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0