1/2

JAG VET ATT JAG VARIT KASS!
Jag kan ju berätta att det blev fest i lördags. Lite för mycket fest kanske. Fyfan. Jag måste äta innan jag festar. HA HA HA.. Jag däckade & mer ska vi inte säga. Söndagen startade vid 10 & jag var fortfarande små full & stötte på en liten Alex på stationen & det var väl trevligt. Jag sov bort exakt hela söndagen & sen var det inte mer med det.
Det var måndag idag & det har varit en galet dryg dag men efter skolan gick jag i stan med Emma & gick sedan ner till Saras jobb & snackade skit en stund.
Nu  är jag hemma & ska snart sova. Känns skönt.
LATER

Kommentarer
Postat av: emelie

Söt blogg du har

2010-02-02 @ 12:29:43
URL: http://emeets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0