8/2 - måndagsmorgon

God måndags morgon! =)
Jag vet att det inte blev något igår, men jag låg & kollade på film & snackade med Simon exakt hela dagen. Jag hade ingen lust till något annat än att mysa. Det blev mysigt. HIHI. Jag somnade vid halv 12 & nu är jag uppe. Pigg & allert. Ska snart bege mig mot skolan men måste fixa mig & klä på mig & blablabla. Jag ska gå & träna på lunchen idag tror jag för efter skolan så ska jag hem & sova direkt! Inget snacka om saken. Jag är så genomtrött nuförtiden att jag knappt orkar sitta på bussen utan att somna. Måste sova mer. Måste shoppa mer. JA, där har vi det. Jag måste lämna tillbaka min tröja idag också. Fasen, det hade jag glömt.
ÅH, va jobbigt allt blev nu. 
NEJ, fönen kallar. Vi höres later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0