5/2

Jag vet att jag fortfarande är sämst på uppdateringar men vafasen, i have a life too.
Denna fina fredag begav jag mig till skolan & hade lite svenska. Jag tog tåget 13.10 in till malmö för att möta upp Julia på stationen. Det var skönt. Jag var smått nervös kan jag erkänna men allt gick finemang & det var en riktigt mysig(kall) dag men lätt värt det & det ska snart göras om. WORD.
Ikväll blir en hemmasittarkväll med lite mys & film för mig själv(hade varit mysigare om här varit någon mer) & imorgon blir det antingen 18års fest ute i Bromma, fest i Svedala eller ingenting alls. Beror helt på mitt humör. Det har gått upp & ner hela veckan. Jag vet inte varför. Kan bero på att Alla-hjärtans-bajs-dag närmar sig & jag kommer sitta helt ensam detta året. Stabilt, i think not. Jag måste ut i världen & träffa trevligt folk för jag börjar bli trött på dethär nu. Jäkla bajs liv på landet, lätt inte värt strulet.
BTW; Ska, bara för att vara extra jobbig, börja berätta om min diet som började idag faktiskt. Gått riktigt bra. TROR jag kommer orkar hålla er uppdaterade om allt som sker. Kan bli intressant kanske? Vi får se!






fear is a friend who is missunderstood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0