4/2

Godmorgon! Klockan är kvart över 8 & jag har precis kommit ur duschen. Idag har jag sovmorgon till halv två egentligen men när man bor som jag gör så får man åka iväg tidigare. Jag funderar faktiskt på att spendera nästa vecka hos min mormor i malmö. Det hade varit ganska chill att bo där igen. Jag saknar verkligen bussar, affärer, folk & att kunna gå/cykla dit man vill. Haha, det låter kanske knäppt men thats how i feel.

Ja, jagär iallafall 700kr rikare nu & ska nog ut & köpa något fint att ha på mig på lördag.(18års fest, remember?)
Någon söt kjol eller klänning. Måste nog köpa något snyggt till min egna fest kanske.. Vi får se. Annars tar jag det i malmö imorgon eftersom jag ändå ska in & fika.

Jag blir så besviken på dethär jäkla vädret. Det går inte ihop.. Igår & i förrgår var det så jäkla mycket stormande & snöfall men nu när jag tittar ut så är det helt vindstilla & alla snö bara ligger helt stilla. Helt skumt men sjukt skönt att det kanske börjar närma sig slutet?! SNÄLLA. Men ikväll får det gärna snöa lite för idag ska jag tanka det nya Bones avsnittet! Säsong 5, avsnitt 14. IH, spännande. Den övriga biten på dagen kommer nog bestå av sola, shoppa, fika & skola. Kommer bli bra. Nu måste jag klä på mig.
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0