25/2 - Sjukhuset

08;16: Godmorgon! Klockan är TIDIGT & jag vill bara krypa ner i sängen igen men jag måste upp & åka iväg till sjukhuset vid 9. Känns som det är något som kommer vara fel. Jag kan inte andas utan att anstränga mig & när jag tar ett djupt andetag så blir jag anfådd & trött för jag måste ta i & sträcka på mig för annars fylls inte lungorna, det tar liksom emot. Sjukt läskigt men vi får se vad felet är idag iallfall. Efter det ska jag & mamma kolla telefoner & abonnemang. Mitt går ut idag & jag får typ skaffa något lame dom här månaderna för mitt abonnemang är ändå dyrt(599kr/mån) att behålla när jag åker. 
När Jenny sen kommer in till stan så ska jag shoppa lite med henne. Jag städade ju faktiskt hela huset igår så någon liten belöning ska jag allt ha. HIHI

Nej, nu ska jag & min kompis kaffekoppen gå ut & träffa en annan kompis - ciggaretten.
Vi hörs sen! Puss

Kommentarer
Postat av: Denise

Pratat med din mamma än? =) Fick inge svar från dig igår så jag antar att du inte är intresserad längre?

2010-02-25 @ 09:48:44
URL: http://danajs.blogg.se/
Postat av: finalinafina ♥

skumt att vi inte stötte på varandra i storstaden ja! :O

2010-02-26 @ 10:39:16
URL: http://finalinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0