24/2

GOOD MORNING!

Vilken underbar natt. Jag hade en skum dröm om dvärgar i ystad, men det var ändå skönt. JAJA.
Igår bakade jag en smarrig paj tills de att pappa kommer hem.  

Hallon&Blåbärs smuldegspaj. SMARRIGT.


Jag blir nog hemma idag tror jag. Känns inte som att jag orkar åka på jobbintervju när jag ändå bara bor här i 2 månader till. Klart de är lite skönt med extra cash men jag kommer att ha så fullt upp med allt annat nu så det känns inte lönt. Ne jag skippar allt de.
Jag ska städa hela huset idag & imorgon så ska jag bege mig in till malmö med Jenny. Jag ska dock till sjukhuset & göra lungtester först för jag har så svårt att andas.. Men efter det ska vi allt shoppa, yes sir. Jeanskjol, myströjan & ett par skor är vad jag har i tanken men vi får la se hur det blir. 
Jag måste skutta in i duschen nu för annars kommer jag inte komma någonstans.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0