22/2

Hej hörrni! Idag är en underbar dag. Jag är ensam hemma eftersom mamma & emma är på någon häst sak. Idag fick jag mail från familjen i australien. I BÖRJAN AV MAJ ÅKER JAG DIT I ETT ÅR! Kan ni tänka er? Ett helt jävla år av sol & värme. Det kommer bli galet bra. Ska passa ett barn & hjälpa till med städningen 2 veckor sen är jag ledig en vecka, jobbar i två & ledig en osv. För det lilla så får jag 700kr i veckan! Jag är dessutom ledig på kvällarna. Fyfasen vad jag är pepp. Fyfasen vad jag bara vill hoppa & börja packa!

Jag har iallafall bara suttit hemma hela dagen för att nu är vi så innesnöade att t.o.m mamma stannat hemma från jobbet. Enda anledningen att dom kommit iväg nu ikväll är för att våra grannar hämtade dom med sin traktor. HAHA
Jag har snott mammas dator & sitter framför tv:n. Hannah Montana is on. Life is good.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0