21/2

Godmorgon!
Klockan är 06.40 & jag ska snart hoppa in i duschen. Vi är galet mycket insnöade men jag ska ändå försöka komma iväg till malmö för att träffa Julia & shoppa lite. Ska köpa en jättesöt klänning som jag hittade innan i veckan & kanske en kavaj & lite annat trams om jag har pengar till de. Eh, inga problem.
Gårdagen blev ju inte riktigt som jag önskat. Tyvärr blev vi insnöade(igen) & mamma ville inte riskera att inte komma hem igen om hon körde mig så jag fick bli himme. Där stog jag i min klänning med fixat hår & smink på, helt i onödan. Det åkte av direkt & jag kröp ner med mamma framför Sweet Home Alabama.
Nu ska jag hitta något snyggt att ta på mig så vi får ta en liten update senare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0