19/2 - ärligt.

Godmorgon, kan ni gissa vad jag gjorde igårkväll? Nej det tror jag inte iallafall. Jag haffade tag i mobilen & skrev till alla jag hade starka känslor för. Dom jag egentligen hatar fick ett sms där jag förklarade de, den jag gillade fick ett sms om det & dom jag var trött på fick ett sms om de. Det kändes jävligt bra efter. Orka låtsas liksom. Allt här i världen är redan så galet fejk så varför ska jag springa omkring & vara de också?

Trots att jag kanske inte fick de svaren som jag önskat mig så kändes det som en stor fet elefant lyftes från mina axlar & jag kunde andas ordentligt. Jag har gått omkring & mått så dåligt över allt detta. Över Marcus, över mina vänner & kretsar & allt annat. Det är riktigt skönt att kunna vara ärlig trots att de må få sina konsekvenser.
Jag tycker att alla ska sluta fega & trippa omkring svårigheter som om det vore granater. It wont hurt you. Om alla bara sa exakt vad dom tänkte & tyckte så hade säkert 60% av världens problem löst sig själva. Det är synd att vi lever på 2000-talet men att man fortfarande inte kan säga vad man vill. Sorgligt är allt det är.

IALLAFALL; det blir skola snart & sedan ska jag bege mig in till malmö. Först fika med Julia & sedan ska jag hämta födelsedagspresenter hos mormor eftersom hon bor kvar i malmö. Får se hur dagen urartar sig. 
Nu hoppar jag, iPoden & kaffekoppen ut ur huset & myser i dimman.
Later!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror du har en del kvar isåfall

2010-02-19 @ 08:54:19
Postat av: amie ofc <3

Rätt gjort gumman! Men det är så det ska vara här i världen. man ska vara ärligt och folk ska sluta vara fucking falska! KOnsekvenser får man ju såklart men hellre lever jag ett ärligt liv än att vara falsk eller se andra vara falska! ^^ <3

2010-02-19 @ 12:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0