18/2 - time for bed

trots att klockan bara är halv nio. Jag känner att sängen lockar. Allting omkring mig vägrar fungera så jag känner inget starkt behov av att sitta uppe. iPoden strular & kan inte uppdateras, kameran vägrar connectas med datorn & datorn är segare än segast.

Imorgon blir det skola & sedan in till malmö för en liten eftermiddagsfika med Julia. Sen blir det antingen ut på kvällen eller en myskväll här hemma. Det beror helt på vilken sida jag vaknar på imorgon. M har helt fått mig att känna mig upp & ner. Ena sekunden överlycklig & andra galet deprimerad. Det är sjukt skumt & jag MÅSTE komma ur de. Jäkla tur att det är fest på lördag. Det blir att bege sig ut till Gussnava & festa. Hoppas på en lyckad kväll utan snöstorm.

TIPS TILL ALLA; fega inte. säg alltid vad du känner & ta vara på det du har. Gör precis det jag inte gjorde..

Kommentarer
Postat av: aukesson

det sista e rätt malin. du lär dig :D <3

2010-02-18 @ 20:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0