16/2

Godkväll hörrni! Nu är det så att gårdagen var helt galen; mamma ringde mig på lunchen & sa att jag var tvungen att gå lite tidigare från skolan eftersom vi skulle möta pappa & sedan åka iväg. Dom vägrade berätta vart & jag böörjade bli lite smått irriterad eftersom jag inte gillar stora överraskningar. Jag behövde iallafall inte byta om men vi körde en runda hem om ändå & när pappa kom hem så hoppade vi in i hans bil & började kör.

Vi körde mot skurup men därifrån så kan man köra mot både malmö & ystad så jag visste fortfarande inte vart vi skulle. Pappa svängde mot ystad & vi närmade oss industriområdet där det ligger en massa bil ställen.. Det första jag tänkte var "NO FUCKING WAY" men "YES FUCKING WAY!". Inte nog med att jag fick en ny iPod, svindyr(!!) parfym m.m, utan jag får en fucking bil?! Det var galet. Jag fick inte nycklarna i handen eftersom jag själv ska få välja bilen, men i veckan ska vi ut & kolla & det är 1000x bättre för då blir det som jag vill. Usch ja, arton kommer bli ett bra år. Jag känner de. Vi käkade på Bröderna M & jag däckade klockan 8. Haha, perfekt.

Idag var jag iallafall i skolan i tid & satt där tills halv 5, dock kom sabina vid 2 & var satt med på mina lektioner. När jag slutat så gick vi en runda till Espresso House. Snackade lite & jag åkte mot sjöbo vid 5. Vi mötte Emma & pappa byakrogen & åt middag där. Nu sitter jag här & har dåligt samvete över min kassa uppdatering. :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad blir det för bil? (:

2010-02-16 @ 20:15:28
Postat av: Malin

*Jag har alltid velat a en mini cooper & ska försöka få pappa att köpa en sådan. Men det blir nog en liten peugot(?). :)

2010-02-17 @ 06:53:42
URL: http://mmjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0