15/2 - 18 år!

Goddagens! Det må vara måndag men inte vilken måndag somhelst för det är min 18 års dag! IH! Vaknade kvart i 6 av att mamma & pappa kom in & sjöng(var fan höll Emma hus!?) men eftersom pappa ska till växjö idag så hann dom bara ge mig en present. Jag fick en silvrig liten iPod & för att citera mamsen "ditt musik liv kan börja igen malin, nu slipper du sitta & snurra på mobilen". Jag har ALLTID haft en iPod. Jag var nog en av de få som snappade upp succen direkt när iPod mini kom. Jag fick en rosa av farmor & jag var överlycklig & alla skulle alltid sitta & pilla med den för dom är ju, after all, AWESOME. Haft iPod sen 5an. Känns bra, förutom att min älskade nano blev stulen i somras & jag har varit utan sen dess.. Sorgligt. Iallafall. Ikväll ska vi fira mig med god mat & massa presenter! Självklart kommer jag uppdatera er med vad jag får men vi får helt enkelt vänta. Ska ju första till skolan & på fika & sen hem. HIHI vi hörs senare, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0