11/2

Aah, godmorgon! Klockan står på 08.19 & jag är ganska pigg efter en kall dusch & lite kaffe. Satte precis på JAHEIMs nya album & det är en perfekt mix av dunk'a'dunk & lugna kärleksdunk. 
Måste föna mitt hår & välja kläder innan jag ens börjar närma mig att vara färdig. Egentligen borde jag sitta hemma idag, dels för att vi är helt insnöade & dels för att jag har jätte mycket att göra som jag inte kommer göra när jag sitter i skolan. Vi får se om jag stannar hemma eller om jag beger mig iväg till stan. Hade varit skönt att få allting gjort. Imorgon ska jag dessutom klippa mig. Det känns ju inte super stabilt men mitt hår är galet slitet i det uppklippta/gamla. Lika bra att sätta saxen i det då. Annars fortsätter det ju att slitas upp & kommer aldrig växa ut.

4dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0