10/2

"Godmorgon"..
Fyfan vad jag sitter & skakar. Mitt rum är iskallt & allting ä vitt så det känns ju inte direkt varmt. Jag har precis satt igång kaffet & ska nog slänga mig in i duschen när jag skrivit klart.
Jag satt nere hos kuratorn hela dagen igår & därför blev hela dagen bara fel för att hon tvunget skulle fråga om en massa saker som hon inte behövde dra upp & fråga massa frågor så att jag blev upprörd. Usch. Sen missade jag min buss till sjöbo som tar 30min. Nästa buss skulle komma om 30min men jag sprang & tog en annan som också gick till sjöbo. Den jäkla bussen gick igenom varenda håla i hela skåne, det kan jag svära på. Det tog mig 2 timmar att komma till sjöbo från ystad när det egentligen tar ca 25 min.. DÖDA MIG. Allt blev fel helt enkelt.

Idag vaknade jag med en extrem huvudvärk & får se hur långt skolan tar mig idag. Kanske blir en trip till malmö med lite shopping. Jag har bara ingen motivering alls att sitta & lyssna på skit som jag aldrig kommer använda ändå. Jävla ystad, jag vill tillbaka till malmö.

5dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0