10/2 - GODNATT

Halloj, long time no see. HEHE
Jag har haft en super mysig dag i malmö med Amanda & vi har promenerat omkring i mina gamla kvarter. STAMHEMSVÄGEN<3
Hämtade ut mitt leg & tog oss en fika också. Amanda blev lite förvånad när jag träffade en massa människor som jag kände men nu förstår hon nog hur det känns för mig i ystad. Haha!
Jag kom hem vid 8 & lagade middag. Det blev pasta med en smarrig pestoblandning.
Det blev en hitt.
Jag är jätte trött & ska snart sova.
Imorgon blir det först gymmet, sen skola & sen lite mys i stan. Ah, helgen börjar närma sig & jag ser fram emot den.


en söt amanda på espresso house.

Pröva peston rätten;
Lägg:
3 dl matlagningsgrädde.
Ett paket bacon klippt i små bitar & stekt.
Stekt svamp & lök.
En matsked pesto 
på en stekpanna & blanda.
Koka lite pasta & häll såsen på.
SUPER GOTT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0