Im out in the streets.

Gosh, 8 dagar utan update, ganska dåligt av mig, i agree men nu har jag intressanta saker att dela med mig av & en massa bilder för er att glo på. Det måste ge mig lite plus i kanten tycker jag.


Förra fredagen, 9/4: Det var fest för min kära Jenny nere i en lokal i hamnen. Det var en jäkligt bra kväll om man bortser från att vissa människor inte förstår när dom ska släppa taget. Sorgligt nog. Jag var fortfarande sjuk så jag blev hämtad & hemkörd vid ett-tiden. När vi kom hem så hade ÄNTLIGEN vår häst, Svala, fått sitt föl.


Lördag, 10/4 & Söndag, 11/4: Jag låg hemma. Sjuk & bakis. Lätt bästa dagarna i mitt liv..

Måndag, 12/4 - Onsdag, 14/4:
Jag har legat sjuk & kollat på tv. Började med pilates också. Galet skönt & väldigt bra träning faktiskt. Who could have know? Jag & min syster gick ut & solade nere vid dammen. För er som inte visste så är solen som starkast nu runt påsk så passa på att sparka igång pigmenten redan nu!


Torsdag, 15/4: UNDERBART! Jag kände mig tillräckligt frisk för att åka till skolan, big mistake, men det var skönt att komma ur huset. Jag hade bara en lektion men jag hann med en fika med Jenny. En iskall frapino i det skollheta vädret. Inget fel med de! Kom hem ganska tidigt och drog på mig myskläder för att åka med pappa och syster till sjöbo för att storhandla.



Idag, 16/4: Jag missade tåget och tog istället bussen från Blentarp, till Sjöbo för att sedan vänta 40 minuter på bussen från Sjöbo till Ystad. En lagom roande morgon(klockan var 11, but still!) men jag träffade en glad födelsedagsgris på bussen. En viss Gustav som INTE ville åka till Frankrike på sin 18års dag? Han är knäpp men GRATTIS till Gurra iallafall.
Jag kom till skolan lagom till de att psykologin slutade så det blev lunch med Hanna och Lina direkt. Äckel-päckel mat men trevligt sällskap. Klassen spelade in någon slags action/drama film om en skolmassaker, vi blev skjutna allihopa men vi slapp iallfall en stund av svenskan.

i väntan på att bli hämtad i Skurup.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0