SKOLAN!

usch, sitter i skolan nu & har precis haft kemi. riktigt drygt.
snart ska jag kila ner & möta nathalie & lina & äta lunch, får bli en snabbis för vid 12 ska jag möta ticia, linnea & amanda för en fika på hartman's. det ska bli en lååång sådan för det var typ 3 dagar sen vi sågs. SKANDAL!
får bli en runda på stan också eftersom det är en halv jävla grad idag & jag bara har en skinnjacka på mig och den är inte ens fodrad.
jag vill ha en marinblå svea jacka som finns på BOSTON här i ystad, vilket är super för jag har verkligen inte tid att åka någonsannanstans och leta.. skolan is taking up my time. =(
 
en sånhär ska det bli, den kostar bara 3000kr & är både snygg & super varm!

påtal om inget;
på fredag slutar jag halv 2, blir en snabis fika med ticia & sedan beger vi oss in till malmö. jag ska sova hos min mormor som jag inte träffat på över ett år (tror jag).
ska in på ica & handla mat så att mormor kan laga min favoritmat. YEEEES! jag älskar henne. 90bast & fortfarande igång. slå de!
antingen blir det DK på kvällen & sticka till en gaybar, eller så väntar vi tills 2 när svartklubben öppnar & drar dit med Zach & hans kompisar. uh, det kommer att bli redigt kul kan jag säga!

nej, nu ska jag ner & möta mina små lunchfolk!

hörs sen!

Kommentarer
Postat av: anna s

VART `SKA DU KÖPA DEN?? Vill sååå ha en ! kan man köpa den i malmö ??

2009-10-16 @ 16:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0