HELG!

HEJ!
Hemma nu i en stund, ska köra om en halvtimme.
Gårdagen var super mysig hemma hos mormor, fick dåligt samvete när jag sa att jag kanske skulle ut & festa men "somturva" så blev det faktiskt inget. =) låg i ett långt bad & tittade på idol istället. MINST lika bra!
Pappa kom och hämtade mig vid 2 & vi drog till stan & tittade på kläder, tyvärr hann jag inte köpa något för jag tittade en massa men när jag skulle tillbaka & köpa så stängde allt.. Pappa är supersöt som t.o.m. försökte fixa nagelbygg till mig idag.

Åt ute på resturang & kom hem vid 7. Sitter nu här helt färdig att bege mig & tåget går NU på minuten. 1 timme till nästa. HAPPYFACE!

blir först fest hos tobias & sedan sticker vi nog på efterfest hos oliver.
dunkar Darin(@?!), faktiskt riktigt bra fest musik. :o
VEM SA DE?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0