HALSEN!

BLÄ, gårdagen blev smått galen måste jag säga.
Runt halv tio så kom vi till Nicklas & började festa. Vi körde förfest spelet, sjukt kul & allt slutar med att man ska dricka, oavsett vad. Vi dansade, vi sjöng, vi körde "jag har aldrig" & vi körde "sanning eller konka". Efter ett tag drog vi ner till stan, dom andra stack till barábar men jag & ticia gick ner mot kings head för att möta Johannes. Han kom aldrig & istället raggade en random dude upp oss & bjöd oss på max mat, för 208kr. Eh,är man snygg så får man ta & utnyttja de? De sa han iallafall!
Efter typ 3 timmar, när klockan började närman sig 3 så stack han äntligen efter en massa lögner & massa teater. Fyfan.
När barábar väl stängde så skulle vi egentligen dra på efterfest men när alla kom ut så hade Johanna redan fixat skjuts hem. Vi kom hem runt halv 5 & somnade direkt.

(bilderna är från min mobil eftersom ingen hade kamera med sig =( )

folk runt spelet!


elle & nicklas.


Spelet. Ticia vann, jag kom 2a.


Elle & Ticia i taxin.


Idag väckte jag Ticia vid 11 för att jag skulle iväg & bygga naglar. Bakis & glada så begav vi oss in till stan, fixade naglar & stack hem. Har haft skit ont i halsen nu i 3dagar & de är illa, särskilt nu när det är lov & allt!
ÄTA & SOVA; har precis "sovit middag". Blir kanske lokalfest i sjöbo fast eftersom jag inte kan komma hemifrån idag så får jag väl stanna hemma..
Kanske hörs senare.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0