GODMORGON!

Godmorgon allihopa!
Klockan är faktiskt bara halv 8 & jag känner mig duktig som är uppe & lyssnar på Jay-Z.
Igår var jag inne i malmö & fikade med Ticia & Ella, köpte även min vinterjacka, 3 par skor & lite smink. Vi var in om Hansa & bokade tid för nagelbyggning, nästa fredag kör vi!! Då är dom fina tills festen dessutom. PERFA! Jag kom hem vid halv 8 & kollade Bonde söker fru. Är det bara jag som tycker att rödtotten verkar smått knäpp? Han hade en brud med hockeyfrilla.. Inte åkej?
Direkt efter blev det lite Grey's, stryka & massaaaaaaaaaaaaaa!

Idag ska jag bege mig till malmö & dra rundor med Ella. Det låter inte helt fel, eller hur? ;-)


"vi kan lära oss en läxa av detta. Stjäl aldrig & bli aldrig störda!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0