tomelilla!

Jag sitter i Tomelilla på Ticias skola & dom ska snart börja sminka Twiggy style. HIHI
Gårdagen blev som den blev. Blev sen till engelskan & kom ingenstans med mitt arbete. Riktigt drygt.
Sprang ner & åt & sedan hade vi matte en stund, jag gick ner till kuratorn & snackade med henne om lägenhet & kom fram till att om jag skaffar ett jobb & går till kommunen & fixar inackorderingsbidrag så kommer det att gå ihop, SUPER. Ska snart börja kolla på lägenheter & leta jobb, kanske kan gå lite rundor idag. :-)
Skulle egentligen fika med både Ticia & Sara men Ticia har lyckats gå & bli sjuk, IGEN & saras mobil va cp.
Jag gick istället ner till stan & träffade Sabina & hennes kompis en stund.
Kom hem & lagade lite god middag, pluggade biologi(eftersom jag ska tenta den om 3 veckor) & degade framför Desperate House Wives.

Nu ska jag kila & kolla sminket, BAJBJA!


Kommentarer
Postat av: krille

haha vadå hennes mobil var cp hon ville inte svara dig helt enkelt

2009-11-26 @ 13:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0