SORRY MAN!

GOKVÄLL HÖRRNI!
Jag vet att jag varit extremt dålig på att uppdatera nu ett tag, men vafan! I fredags blev det en lugn kväll i stan med lite fika & annat mys.
Lördag blev det fest med Leo & Martin, det slutade med att jag sov i stan. Både lördagen & söndagen var mysiga. Blev lite fifa & sedan stan & fika med Ticia. =)
Igår var det fika med Martin & Ticia, super mysigt.
Idag blev det skola, gymmet & lite skitsnack med Martin & Ticia, IGEN.
På lördag är det dags för fest & vi taggartaggartaggartaggartaggar!!
Jag ska snart börja med träningstips & lite annat, so stay tuned for more.



resterande veckoplaner;
onsdag; fika med Ticia & Martin. Även matte prov.. -.-
torsdag; fika såklart & sista planerna.
fredag; få in de sista pengarna, göra klart gästlistan & sedan ha en lugn kväll hemma. hehehehe
lördag; PARTY!
söndag; död..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0