söndags ångest..

Goddagens! Nu är jag äntligen hemma..
Gårdagen var.. GALEN måste jag säga. Riktigt jävla trevliga människor & skön stämning. Det togs en jävla massa bilder som kommer upp när jag fått tag i dom.
Sov hos Johan som också körde ner mig till stationen i köpinge imorse. Kom till stan & köpte frulle & väntade på Ticia som sov hos Leo. Efter 2 jävla timmar kommer hon ner lunkande över torget, FYFAN.
Åkte hem till henne & jag sov en bra stund, sedan åkte jag hem snabbt & sedan blev det glögg-kväll(typ) hos Malmborgs. Super mysigt där ute.
Vid 7 bänkade vi oss framför tvn för det var ju el classico. (Real Madrid vs Barcelona)
SJÄLVKLART vann mitt älskade barcelona & ofc var det Zlatan som girrade de. GOOD WORK.
Btw, sitter & snackar med Aaron. I veckan får jag hem en liten misse. Iiiih.
Nej, duschen - film - sova.
Vi hörs, eller ni hör av mig iallafall! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0