OJOJ!

Hallå allihopa!
Nu var det 5 dagar sen jag skrev något, men det har varit galet!
I torsdags var jag i malmö med Ella & fikade lite. Det var super mysigt & jag stack hem vid 7 för lite myspys.
I fredags blev det fest i ystad. Jag sov hos Alex & var där typ hela lördagen, stack hem, bytte om stack dit igen & förkrökade lite. Sedan stack jag & Ticia till sövestad för "lite" fest hos Oscar. HELT SUVERÄNT VA!
Tog sista bussen in till stan igen & jag gick hem till Alex & sov där.
Söndagen bestod av star trek, fifa & spagetti med köttfärssås. Och lite Alexander dådå.
När jag kom hem så skulle jag titta på Djävulen bär prada för att jag alltid har velat se den, men jag somnade direkt. Helgen har varit underbar, men nu är både den & lovet slut. BaaAjs :(

Idag var det skola. På lunchen stack jag & tränade(för nu jäääävlar!!!) & kom tillbaka precis lagom till engelskan. Efter det lite programmering & sen sprang jag ner till tåget. Eftersom jag bor som jag bor & det inte fanns någon som kunde hämta mig så fick jag vänta 25 min på bussen, på den i 5 minuter & sedan hoppa av mitt ute i ingenstans & gå 3km hem i regn & mörker. Det finns dessutom inga gatlampor på vägen hem till mig.. KUL!
Nu är jag äntligen hemma iallafall & skönt är det ska ni veta.
Jag känner att tv:n kallar mitt namn, så vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0