NAGLAR

Idag är jag riktigt trött men har sovit igenom både sms & att mobilen har ringt. OJSAN.
Hade gjort väldigt mycket för att få sova några timmar extra..
Idag är det psykologi & svenska som gäller. Förhoppningsvis så får vi tillbaka våra prov, i hope i did good!
Direkt när jag slutat får jag kila ner till tåget & möta Ticia för att klockan 3 ska vi vara på hansa & bygga naglar. Vi kommer få springa som aldrig förr!

När vi är klara så ska vi självklart fika, men vi har bjudit in en extra man idag, hoppas det blir kul ändå. Vet dock inte om de blir i malmö eller ystad, men vi får väl se. =)
Igår bestämmde vi oss för att troligtvis vara hemma ikväll.. Jag ska på körkurs klockan 9 imorgonbitti & känner att det inte direkt är perfekt läge att festa dagen innan? EH, men på lördag då jävlar!

Ni får se lite bilder från dagen sen när jag kommer hem, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0