JA..

jag lever! It's true.
Helgten har varit hemsk & jag har inte en vågat sätta igång datorn sen i lördags. Vi stack in till stan vid 5 & exakt allt strulade. Vi fick inte tag på vår sprit, vi blev sena osvosv.. När vi väl kom dit så var Ella, Micke, Malin & Deniz redan där & vi började fixa det sista. Vid 7 kom lita brudar & vi hade super kul.
Tiden gick & klockan blev väl typ 11-12 & vakterna stack. Alla fick reda på det & ca 200pers kom.
Någon idiot ringde både till mina föräldrar & polisen & vi var tvungna & stänga ner hela skiten. Folk kan verkligen inte förstå när dom inte är välkomna.
Vilken jävla besvikelse..

Söndagen så åkte jag till malmö & hämtade min hästens säng - YEY! Min bara min & den går att reglera.
Idag; skola, falafel(?) & ett litet snack med både Ticia & Alex. I like.
Tyvärr finns 8inga bilder. ALLS. Någontans.
Nattcigg-dusch-sängen.
mår skiiiiiiiiiiiiiit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0