HEMMA IGEN!

GOSH vilken dag!
Började med massa skit i skolan & ett dåligt resultat på psykologiprovet. BLÄ
Vid 2 tog jag & Ticia tåget till malmö & fick springa till Nails Deluxe. Det tog ca en timme att fixa naglarna & fyfasen va snyggt det blev hörrni! GALET
Kom in till ystad vid halv 6 & stötte på Sara, så vi stack upp till henne & förfestade lite med henne, Ali, Felicia & nån mer. Mysigt.
Vid 7 stack vi ner & träffade ANONYM & hans kompis på espresso house. Skit kul, men jag är iallafall hemma, trotts festinbjudningar. Körkortskurs klockan 9 imorgonbitti, tack för den mamma! Blir hem, fixa sig, dra in till stan & fika & sedan fest! Jag har dock ingen sovplats i stan så de kan strula men what ever!
Jag ska iallafall in i duschen & sen sätta på någon bra film.
Men vi hörs imorgon!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0