Hallå!

Måndag - igen.
Helgen blev som den blev. I fredags stannade jag hemma & pluggade lite biologi, ska snart tenta av den kursen så i need to study. På lördagen så åkte jag hem till Ticia & fixade mig & vid 7 åkte vi till skurup där det egentligen skulle festas men vi drog istället in till stan & hem till Tysken där vi satt ett tag & sedan drog vi till rydsgård & festade istället. Först hem till ceder & Patryk men dom hade stuckit till Öja, så vi drog allihopa hem till Pitcher. Ganska chill måste jag säga.
Vid 2 gick sista tåget som jag dumt nog missade så jag stannade & sov hos Pitcher.
I söndags åkte jag vi in till stan & åt upp alla våra pengar på MAX så vi kunde inte ta tåget & blev hämtade. haha :-)

Idag kommer mina föräldrar hem & fyfaan vad jag har saknat dom!! Kommer bli så skönt.
Nu ska jag börja städa så här är fint, men senare så lägger jag in bilder & FILMER från helgen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0