fredag den 13:onde..

ja, fyfan!! Det kan man lungt säga att vi märkt av hela dagen. Fel bussar, regn, oväder, tabbar & precis allt annat!
Hade skola tills halv två & sedan gick jag & hämtade nyckeln till lokalen. Sprang ner till stationen & mötte Ticia & Linne. Vi begav oss till Willy's & handlade för över 700kr. GALET!
Körde ut till lokalen & började fixa. Ticias mamma skulle hämta oss så när vi hörde en bil komma så blev vi sjukt rädda när en svarthårig snubbe sticker in huvudet & säger hallå! Det var Sasi som körde förbi för att se så han hittade ut imorgon.
HEHEHHE
nu har jag suttit med gästlistan i ca 3 timmar & den är strax klar, thank god!
mina ögon somnar snart av sig själv & såfort jag lägger på med Ticia så ska jag dyka i säng.
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0