BULLSHIT!

Sitter & funderar. Jag tror alltid det bästa om alla.

Om någon är snäll mot en så gillar dom dig.
Skrattar någon när du skämtar så skrattar dom för att det var kul & inte för att du är ett offer.
Om någon säger något så ljuger dom inte om småsaker.
Folk talar sanning & säger som dom tycker.
Folk utnyttjar inte dig.
Bullshit.
Killar är kapabla till att bete sig normalt & inte såra.
Bullshit.
Folk vill ditt bästa.

FYFAN! Jag är på så jävla dåligt humör för jag vet när saker bara failar. Det är en sjukt obehaglig känsla & jag får den alldeles för ofta..
Jag ska bli kall. Jag ska inte bli känslomässigt involverad. Om det verkligen finns en anledning så visst. (en bra kille, en bästa kompis osv.) men förövrigt ska jag F - A - N inte bry mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0