BIO

ikväll ja!
Det blir new moon för hela slanten.
Blev skola vid 11 då jag mötte Amanda & åt med henne. Jag gick upp & pratade med min mentor om mina kurser också så nu har bytt ut fysiken & polskan mot rättsteknik, kör & CAD-teknik. Super nöjd är jag.
Jag mötte Amanda igen & vi gick till Espresso House, träffade Sabina. Vi stötte på en hel massa trevliga människor, bl.a Ali, Spagge & Filippa. Efter en stund kom Ticia också. Åkte hem till henne en stund & sedan åkte jag hem till Amanda igen. Träffade Oscar, Krille & Karl en stund också.
När vi kom upp åt jag en super god kycklinggryta & kollade på världens sjukaste klipp. Vi har precis kommit hem igen för vi var ute & träffade Knudan, Polski & Tysken.
Nu ligger Amanda & Sabina & söver medans jag sitter vid datan & bloggar lite. Just for you. ;)
Bion börjar inte förens 12 & klockan är bara halv 11. Vi ska börja gå om typ en timme. KOMMER BLI KALLT!!(dock värt de, new moon liksom!!!)

Jag hör hur Amanda suckar för att jag sitter & knapprar här. HIHI


det är såhär vi roar oss i skolan, ENJOY!
kanske kör ett inlägg senare också.


ALLAN ALLAN ALLAN! i dont think its allan, no its steve.. STEVE STEVE STEVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0