DEAR YOU

Jag är trött. Jag är sur. Jag är ledsen. Jag är så jävla besviken på tillvaron.
Jag är väl medveten om att jag är lite speciell och jag vet om att jag är lite knäpp. Jag älskar att vara som jag är. Jag har sjukt kul och kan alltid roa mig på något vis. Jag kan sitta helt tyst en hel kväll och bara va' med någon men ändå känna att det varit en bra kväll. Jag kan köra en fjortisfylla och ha skit roligt. Jag kan leka vuxen men känna mig som ett barn. Jag vill ha koll på läget, alltid, men älskar att vara impulsiv och spontan. Jag vill göra saker "bara för att" och att sätta på lite skön "soulmusic", ta en cigg, ha solen i ögonen, ha ruffsigt hår som flyger rundor och njuta av tillvaron, de är de bästa jag vet. Att bara leva, att bara finnas.
Som en vis vän sa till mig idag: man ska inte behöva undra helatiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0